Body

Nu är jag hemma från body :)

Ja, vad ska man säga. Det var lite som att vara med i Jane Fondas gymnastikvideo. Ledaren såg utmärglad ut och hon pratade bara finska och sen var det just såndär tråkig aerobic :P I början tänkte jag inte alls hänga med för hon drog genast igång värsta långa serien. Sidosteg, mambo, korssteg, v-steg o.s.v.

Jag tänkte först att hur jag ska orka med detta en hel timme. Men sen började vi med styrketräning så det var kul och tungt! Mina armar och mage kommer att vara så sjuka imorgon! Får se om jag orkar åka på Rockpump imorgon eller ej..

D plåstrade om mig arm just. Ärret ser riktigt fint ut men vi la på skydd ännu så att det inte ska komma in bakterier och så att det inte ska rämna igen. Det ska bli riktigt friskt före!

Nu ska jag duscha! Jag skulle så vilja gå i bastun men jag kan inte ännu :(
2009-09-13 @ 18:09:44 Träning Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }