Almost finish

Det börjar verkligen bli färdigt här i lägenheten nu :)
Har tagit fram ljus och sådant nu och plockat fram den här och var. Tavlorna är upphängda och till och med klockan har fått i sig batterier! Det har varit så frustrerande då klockan stått på 10.00 hela tiden och man varit tvungen att leta upp telefonen för att se vad klockan är.

TV-kortet är hämtat också! Så nu sitter jag och kollar på 70's Show! Jeij, vad glad jag är! Jag vet ju nog att man vänjer sig att vara utan TV men det har känts så knasigt att ha en TV men inga kanaler. Dock kom jag på varför inte vi såg alla finnkanaler! Vi hade antennen i TV, men den ska ju vara i digiboxen. Så vi hade ändå många kanaler, men inga svenska.

Ska dammsuga ett varv och sen ska jag åka till Repsu! :)
2009-09-09 @ 16:07:28 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }