Tar det lungt i soffan

Sitter i soffan nu och kollar på TV.. D tar en tupplur men jag är inte trött så jag "orkade" inte sova :P

Har konstaterat nu också att strömsladden är helt kaputt. Nu fungerar det inte längre att vrida och vända på den för att få ström :/ Bajs. Jag som behöver skriva skolarbete! D har bara wordpad på sin dator så den vill jag inte skriva på..

Var till Minimani och loppis just. Det var mycket skräp kvar i hyllorna på loppis men det hade nog försvunnit en del också :)

På Minimani hittade jag löpare åt G. Det blev helröda :)

Nu ska jag skriva på skolarbete! Och försöka hitta ström.
2009-10-22 @ 14:49:01 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }