Fredagsmys!

Hej allihopa! :)
Jag har inte övergett er! Jag har bara inte haft tid att vara vid någon dator idag och ikväll..

Har jobbat till klockan 18.00 och sen drog vi hem till mamma och pappa en stund. Och efter det for vi till familjen R där vi ännu är och kollar på Idol!

Har ätit enchiladas ikväll och nu är vi ohälsosamma och äter chips. Mumsigt värre!

Imorgon är det jobb från 9.00 till kl.16 så jag kan inte lova att jag hinner uppdatera så mycket imorgon heller för efter jobbet gäller teater!

De som varit på genrepet ikväll sa att det var riktigt känsligt och bra! Mäktit, var ett ord de sa också. Spännande att se imorgon!

Ha det bäst!
2009-10-23 @ 20:47:49 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }