Fredag

Gomorron :) Har ni sovit gott?

Jag har sovit helt bra, dock har en förkylning attackerat mig igen!(!!!?!?!?) Jag vill inte bli sjuk igen!

Nåja, det är fredag idag. Jag äter frukost nu. Rostabröd utan pålägg och te :) Jag tänkte nästan lägga på 4 dagar gammal skinka på smörgåsarna! Tur att jag kollade datumet, annars skulle jag väl nog ha blivit matförgiftad.

Snart är det skola i en par timmar och sen hem igen! Egentligen hade jag velat skippa dagens föreläsning för de här föreläsningarna är nog de onödigaste som finns. Men då har vi en uppgift som skall inlämnas idag så jag måste dit ett varv :/ Idag tror jag nästan att jag tar D's bil. Orkar inte cykla.

Ha en bra dag!
2009-10-02 @ 07:22:59 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }