Sovdags

Nu ska jag börja gå och lägga mig.. Har stigit upp tidigt i morse så jag är trött nu.. Tog nog en timmes tupplur här ikväll men..


Vet ni vad föresten!?
Jag behöver inte jobba över Tomatkarnevalen! Wohoo! :) Ifjol jobbade jag hela karnevalen.. Hann bara köpa jordgubbar och sen var karnevalen slut. Men i år jobbar jag till klockan 18.00 på fredagen och lördag, söndag är jag ledig :) Tältet en av kvällarna. Har inte råd med båda kvällarna.

Men vi ska ta midsommaren först! Då är jag också ledig :)
Vad har ni tänkt hitta på på midsommaren?



GODNATT!
2009-06-09 @ 21:24:28 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }