Sommarlov!

Känns nog som sommarlov nu :) Dennis skjutsade just mig mot mitt hem och la av mig ca 1 km från mitt hem för han var redan försenad till jobbet och jag tyckte att jag nog kunde gå hem för det var så vackert väder ändå..
Så då jag gick hem så var det solsken för fullt, allting var så grönt och mycket blommor! :) Sen såg jag en kille som klippte gräsmattan åt en tant så då kände man att nu är det sommarlov för fullt :)

Före det har jag varit i Kalax med D. Vi klippte lite gräsmatta och solade på samma gång. Jag satt i Dennis famn medan vi klippte. Heheh :P







Fast jag satt inte på hela tiden. Blev allergisk plus att det var så svårt för D att växla och sånt så jag solade för mig själv en stund :)

Har så rufsigt hår då det fått torka i sol och vind.


Hittade en underlig krabat i potatislandet. Först trodde jag det var en liten orm men sen såg jag att den hade fötter så det var bara en ödla.


Bianca gjorde mig sällskap medan jag...


...band en maskroskrans :)

Nu väntar jag på att Alvin och Rosanna ska komma hit. Tänkte annars åka till mormor och hälsa på henne en stund. Men det är så fint väder ute nu så jag vill inte sitta inne!
2009-06-01 @ 13:29:27 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jessica

Gud vad söt du är! :)

2009-06-03 @ 14:06:22
URL: http://qes.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }