Sommar och sol

Har varit härligt väder idag! Det har blåst lite kallt men det har ändå varit varmt och skönt. Det har inte varit det på länge.
Har suttit ute med allihopa och njutit av solen. Alvin har fått krypa runt i gräset :) Dock har vi fått ta bort lite gräs och jord ur munnen på honom.

Vi har druckit kaffe ut och det har varit så härligt. Spelat lite kubb har vi också ;)

Var just ut med en gurka åt Alvin så att han får knaga på den och inte så mycket gräs.

Dennis slutar efter en timme och får se vad vi hittar på då :) Antar att han skulle vilja ha lite mat och det skulle även passa för mig. Jag skulle också vara lite sugen på chips ;) Vi får se vad det blir.

Jag skulle vilja sätta in lite bilden men blogg.se krånglar ännu! Attan.

2009-06-21 @ 17:03:33 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }