Ska snart åka till villan

Har just varit över till Lina med lite dricka.
Nu väntar jag bara på Rosanna och company så ska vi åka till villan (=sommarstugan).



Det ser lite mulet ut ute men jag hoppas det inte regnar där vid vattnet. Skulle vara kul att spela lite kubb och sånt :) Men det är nog ganska kallt ute för det också. Får se vad vi hittar på!

All mat de fixat ihop får vi "barnen" tyvärr inte smaka på. Men jag ska ju fixa min limelax senare ikväll :) Klockan 18.00 börjar festen på villan och då får "barnen" inte vara med längre :P

Ikväll kommer jag alltså att vara i Kalax men Dennis och Frida. Lina kommer väl senare. Så ska vi ha midsommarmys tillsammans :)

Imorgon kommer jag att vara med Ann först och vi ska ha på oss fina midsommarklänningar :) Efter förfesten blir det Fagerö. Igen :P Men det kommer nog att bli kul!

Haudi!
2009-06-19 @ 14:12:59 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur känns det att vara styvmamma till tonåringar då du är så ung själv?

2009-06-19 @ 19:13:22
Postat av: Amanda

Janå en av dem är inte ens tonåring. Och inte tänker jag mig som någon styvmamma. Du borde vara i samma sits för att själv kunna döma hur du skulle känna. De där flickorna är som två bra vänner för mig!

2009-06-19 @ 19:57:45
URL: http://amanainen.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }