Påväg från Vasa

Nu sitter jag i bilen hem från Vasa. Det är riktigt soligt nu!

För D gick det helt bra och det gick snabbt. Jag behövde inte vänta länge. Sen gick vi och åt kinamat. Mums! Efter maten var vi ett varv till Gina Tricot men än en gång tyckte jag att det inte fanns något jag ville ha. Har ju inga pengar heller försås. Gick ett varv till H&M där jag hittade en billig tunika så jag unnade mig en sådan idag. Kommer bild på den senare.

Efter H&M var vi till Needle Point. Jag ska ha en till tatuering snart så :) Men ekonomin måste bli bättre och sen så måste jag ju veta vad jag vill ha. D ska också tatuera sig. Antti (tatueraren) sa att vi skulle komma in i Juli fast och se då han har bättre tid och har varit på semester. För mig är det ingen panik ännu men kul att va in och kolla.

Har även ätit en sundae på McDonalds idag innan vi for hem! Mums vad goda de är!
Dennis har även köpt ett par världens fulaste solbrillor åt mig P Ska visa upp dem sen men det är verkligen lite flowerpower.

Vi hörs! :)
2009-06-02 @ 16:17:49 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }