Hos Alvin

Sitter hos Alvin nu just och väntar på att han ska äta klart. Sen ska vi åka till Finby och spela lite spel :)

Idag har jag jobbat till klockan 13.00 och sen for jag genast hem och sen bar det av till Vargholmen igen. Dock möttes vi av en skylt där det stod "PRIVAT!" och att det skulle vara bröllop där från 15.00 och framåt. Så vi tänkte då att det var lite skit då vi inte skulle kunna vara så länge. Men vi ringde åt en som skulle på bröllopet och hon sa att kyrkan är först 16.00 så ingen panik.

Så vi hann nu sola en stund iallafall :) Fast då vi skulle åka hemmifrån så sa jag åt Rosanna att hon skulle ta mina handdukar och bikinit som var på klädlinan men då vi kom till stranden så hade hon inte tagit mitt bikini. Så då fick jag vänta i en timme ungefär före min andra syster som inte är så snabb att ta sig från A till B.

D var också där med sina klienter och arbetskompisar. Kul att se honom också ;)

Jag simmade idag också :) Skönt var det! Jag var inte lika feg idag som jag var igår ;) Idag plumsade jag bara i.

Vi hörs säkert mera ikväll!
2009-06-27 @ 15:59:20 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }