Home alone på terassen

Nu har mamma farit mot Laihia med Rosanna och Alvin. De ska träffa min moster där så ska de ut och äta och sådant smått och gott :)

Mamma och jag spelade badminton här före och då spelade vi sönder våra klubbor :D De var antagligen ganska uttorkade och gamla. Så vi for till Run&Go då och köpte nya. De var ganska förmånliga! Under 20€! Och det var ordentliga klubbor och inget skit.

Det är knappast så bra att jag har ut laptopen i solen då jag till på köpet börjar svettas om låren då jag har den i famnen :P
Vet inte rikigt vad jag ska göra nu då jag inte har någon spelarkompanjon. Man orkar faktiskt inte bara ligga då det är så hett.

Vi får se vad jag hittar på ;)
2009-06-25 @ 10:31:27 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }