Godmorgon

Godmorgon på er!
Vi har just vaknat och jag är först uppe och påklädd. Eller egentligen har vi legat vakna ganska länge men vi har lyssnat lite på musik och kollat AC/DC filmerna i min telefon.

Nu har jag ställt fram lite frukost och jag kokar gröt åt D. Hon som kom hem sist inatt så vaknar väl inte riktigt ännu :)

Vädret ser mulet ut idag men jag hoppas på bättre väder tills kvällen!
Måste höra av mig åt Ann och fråga om kvällen ;) Kul det kommer att bli!
Har inte på jäääääättelänge varit ute med min kära Ann <3

Nu måste jag kolla gröten ;) Bye
2009-06-20 @ 10:35:39 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }