Fredag

Nu tänkte jag nästan säga "äntligen helg" men det är inte riktigt helg för mig :P Måste i jobbet ännu imorgon men sen är jag ledig på söndag så det är skönt :)

Sitter hemma nu igen och har just varit i duschen. Ska snart ringa Jennifer för jag fick inte tag på henne igår och inte heller hon tag på mig såg jag :P Till klockan 11.00 ska jag cykla iväg till hvc och ta min sista twinrix-spruta! Jäklar vad de är dyra de där sprutorna! Men jag måste ta den med tanke på mitt kommande yrke. Den är bra att ha också om man ska resa mycket. Twinrix är alltså ett vaccin mot A och B-hepatit.

Efter att jag tagit sprutan, vilket inte borde ta så länge så ska jag gå till mormor en stund och sen bär det av i jobbet i 6 timmar. Då jag kommer hem så är förhoppningsvis familjen och min morbrors nya familj här hos oss. Mamma tänkte fixa ihop lite mat och jag hinner inte vara hemma så länge men jag hoppas de är här genast då jag kommer ur jobbet.

Men nu blev det för mycket text igen ;) Bye
2009-06-12 @ 08:28:54 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }