Vikovill

Godmorgon på er! :) Tycker jag endast hinner skriva den här morgoninläggena nuförtiden över sommaren :P Men ni får stå ut med lite sämre inlägg nu då jag inte har möjlighet att skriva riktigt.. I höst så smäller det igen!

Som det står i rubriken så är jag riktigt vikovill nu. Heter det "vikovill" på riktig svenska? Hmm.. Iallafall så betyder det att jag inte vet vad det är för dag idag! Vet inte det någon dag nu i sommar då jag kan jobba över helgen och så. Idag är det onsdag efter en lång fundering. Jag slutar jobbar 16.30 och Dennis slutar 21.00.

Efter jobbet har jag bestämt mig för att åka ut och cykla!

Men nu ska jag äta upp min frukost och gå och hoppa lite på D innan jag åker ;)
2009-07-15 @ 06:58:43 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Nina

allt bra med dig idag?? =)



kram

2009-07-15 @ 09:35:36
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo de e bra:): sjdå?:)

2009-07-15 @ 12:03:50
URL: http://marcusfliickaa.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }