Ska bli soligt

Godmorgon på er :)
Jag är hurtig som vanligt och är uppe tidigt fastän jag skulle få sova länge! Men jag tycker det är härligt att stiga upp någongång så hinner man med något också och inte sova bort hela dagen. Speciellt då jag ska i jobbet på eftermiddagen så då är det ju inte så kul att sova bort hela dagen och sedan åka direkt till jobbet. Nej usch.

Kollar på vädret på www.iltasanomat.fi nu just. Det ser lovande ut tills idag :) Över 20 grader varmt och sol har de lovat!

Imorgon börjar ju också Tomatkarnevalen :) Men imorgon ska det vara molnigt :/ Lördagen ska det däremot vara sol då! Dock kommer det ju inte bli något Tomatrock :( De fick inte ihop tillräckligit med vakter och funktionärer. Nästa år kanske fler engagerar sig då det inte blir något Tomatrock i år.

Tycker ju synd om de alla under 18 år som hade fått sitta på Tomatrock medan alla andra har gått till tältet. Jag tycker även det är jättemysigt att sitta på Tomatrock och chilla. Men så är det då.

Vi hörs mera senare! Nu frukost :)
2009-07-02 @ 06:08:29 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: ­♥Pappapoet♥

Hoppas du får en härlig dag :D

2009-07-02 @ 07:34:15
URL: http://pappapoet.blogg.se/
Postat av: malin

Ha en bra dag :)

2009-07-02 @ 07:52:11
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }