Nu är jag i Kalax

Nu är jag i Kalax igen. Rosanna jag och Alvin var hos mormor en bra stund :) Drack lite kaffe och sen så fick Alvin leka med Roosa, vilket han tyckte var jättekul!

Den där ungen är nog lite konstig. Genast han är hemma så är han riktigt grinig och kinkig men genast han får komma ut så är han riktigt lugn och glad :) Han vill hela tiden ha ståhejj!

Nu grillar Dennis knackkorvar. Gott med sådant :)
Har fixat till en sallad jag också och till efterrätt blir det jordgubbar med glass! Mums!
By the way så lovade ju jag receptet på limelaxen men jag hittar inte bilderna på den :( Så ni får tyvärr vänta.

Nu ska jag äta!

2009-07-07 @ 19:28:09 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }