Morgonpigg

Jag är vaken redan nu fastän jag börjar jobba på eftermiddagen först. Pigg kan jag inte säga att jag var i morse då jag vaknade men nu är jag pigg och det är mycket roligare att vakna tidigt så att man hinner göra någonting på dagen.

Jag har fått för mig att jag kanske ska gå ut och springa nu från morgonen bara jag kommer hem :) Men bara kanske ännu. Det skulle nog vara bra att jag kom ut och motionera lite! Har varit lite slött på den fronten ganska länge nu.

Vi hörs mera senare :) För nu ska jag äta frukost.
2009-07-01 @ 06:21:56 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }