Kaffepaus

Känner mig lite datanördig nu då jag sitter med datorn framme i kafferummet :P Tro inte att det kommer att bli en vana! Jag skulle bara kolla mina mejl lite.

Håller på och läser en rapport om Mystery shopping. Alltså det är en hemlig "kund" som kommer och beter sig som en vanlig kund men det är egentligen en "spion" som kollar hur bra servicen fungerar i affären. Tack och lov har jag inte råkat ut för någon sådan ännu :P

Jepp, men nu ska jag äta upp min rostade limpa och fortsätta jobba. Bye
2009-07-08 @ 09:44:39 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linda

Speaking of Mystery shoppers, jag gillar idén!

Kunden har ju alltid rätt och man ska ju alltid visa sitt bästa sätt och sin bästa sida mot kunden, därmed borde det spela mindre roll vem kunden är och när han dyker upp.

Jaja, en tanke bara.

Ha en bra dag och en fortsatt trevlig limpmacka,

Linda.

2009-07-08 @ 10:32:01
URL: http://nobodysbitch.devote.se
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }