Hemma

Sitter hemma nu och ska snart börja lägga på lite mera kläder. Det är inte alls varmt ute och det regnar lite och blåser!

Ann är ute i båt nu just så det tar säkert en stund för dem innan de kommer tillbaka till Näsby så medan ska jag åka till Bina ett varv och vänta tills Ann kommer.

Jag måste bara fundera vad allt jag ska ta med mig. Tror jag tar med mig lite utekläder också tills natten då jag ska cykla och så lägger jag dem i systers farstu för de bor i centrum. Jeij.

Men nu ska jag sminka mig! Hejdoååå
2009-07-04 @ 15:21:36 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }