Helg

Jag sitter här inne och kämpar på med mina ögon som är så torra. Tror det är lite allergi som spökar på :/ Jag börjar även bli lite hungrig nu så jag borde väl koka lite mat så jag får äta ordentligt innan jobbet kallar.

Idag börjar jag 14.00 och slutar 20.00 så där går min kväll åt kan man säga. För ikväll har jag inga planer. Ska väl nog bara åka hem och chilla och sen sova för jag har jobb 7.00 på lördag morgon igen. Lördagkväll är det Blues at the beach som gäller! Tänker inte ta något imorgon, utan bara chilla. Eventuellt tar jag en stänkare men inget mer.

Imorgon efter jobbet då jag slutar redan 13.00 ska jag förhoppningsvis åka till Vasa ett varv.

Vad har ni fö planer för helgen då?

Tänk nästa helg är det augusti! Hjälp vad tiden går!
2009-07-24 @ 10:33:45 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: anonym

Vem härmar vem? Endel säger att dessie härmar kissie och endel säger tvärtom!



Vad är egentligen sant! Kissie härmar Desiree (mest)

Titta in här för bevis.. http://falsksanning.blogg.se/2009/july/utkast-att-fixa.html#comment

2009-07-24 @ 12:33:45
URL: http://falsksanning.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }