Fresh

Nu är jag nyduschad så nu ska jag bara borsta tänderna och lägga mig ner i sängen med älsklingen och soooova :)

Jag börjar 8.05 imorgon så då är det inget jubel för sovmorgon mera :(
Minns inte hur resten av veckan ser ut men jag kommer att vara långa dagar! Usch och fy. Men jag måste tänka på att det ger pengar och jag kommer ändå att vara urfattig på hösten. Och jag har inget som heter "Pappa betalar". Nu är jag vuxen och bor för mig själv. Inte betalar ju mina föräldrars föräldrar åt mina föräldrar? Jag får hjälp om det behövs men jag vill inte ha hjälp om det verkligen inte behövs. Jag skall klara mig själv, det är mitt liv.



Sitter i Dennis stora tröja nu. Now gooood night!
Hörs imorgon igen! Puss
2009-07-07 @ 20:40:28 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Personality

Hej ! Ville bara tipsa om en jättebra hemsida om du vill ha extra pengar i plånboken, woopa! Bli medlem här: http://www.woopa.se/?ref=tildauu . Det är superenkelt och du får 25 kr direkt när du registrerar dig.



Hoppas du blir medlem, du kommer inte bli besviken jag lovar! :) Kram

2009-07-07 @ 21:45:30
URL: http://personality.webblogg.se/
Postat av: MADELEINE

Okej samma här:> bor du i Gbg?

2009-07-07 @ 21:45:44
URL: http://madeleinenh.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }