En härlig dag med en god vän

Hej på er :) Som ni ser har jag inte hunnit uppdatera så mycket idag. Ursäkta mig för detta, men jag har varit med Jennifer hela dagen och kvällen. Vi har haft det riktigt mysigt och kul :)

Först for jag till Kaskö efter Jenni och så for vi till Gästhamnen för att hälsa på Repsu som jobbar där. På samma gång träffade vi Beckis och Maria. Satt en stund och pratade och åt en glass.

Efter det for vi till Vargholmen en stund och umgicks med Dennis och Frida. Men där var vi inte länge för vi blev hungriga och for in till Närpes och delade på en kebabrulle :) Mums!

Sen körde vi bara runt i Näsby en stund och kollade runt lite. Var hem till mig ett varv och lekte med Alvin lite. For ut igen och sen ringde Rosanna och frågade om vi ville komma med på Loppis så då for vi med dit en stund. Men där fanns det mest bara skräp så inget blev köpt. Var inte ens lite intresserad av någonting. Ganska äckligt med loppis egentligen.

By the way så köpte Jenni och jag slickepinnar med såndär bruspulver. Sådana man åt när man var små :P Men besviken fick vi bli för de sprakade inte :( Skit också! Hahaha :D

Igen efter det for vi ut och köra och sen till mig igen och där åt vi plättar. Mums! Med färsk jordgubbssylt och allt.

Har varit kul att ta det lungt en hel dag med Jenni! Med henne behöver det inte vara något ståhej, man har kul ändå :)

Nu ska jag bädda sängen och gå och lägga mig.

Idag har jag ätit så mycket ohälsosamt så jag känner mig riktigt äcklig. Jag som tänkte undvika det lite. Har blivit alltför mycket på sistone.
2009-07-14 @ 20:36:22 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Ida

Sommaren är ju till för att unna sig onyttiga saker, det får man ta igen till hösten! :) delvis i alla fall :)

2009-07-14 @ 22:14:36
URL: http://idalundin.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }