About yesterday

Ska berätta snabbt om gårdagen.

Då jag kom ut jobbet rusade jag snabbt till frissan som bara är några tiotals meter från jobbet. Sen bar det av hem och där var Alvin, Rosanna och Joanna. Vi åt lite mat och sen for Rosanna på ärenden, och Joanna och jag fick vara barnvakt en stund.

Alvin överraskar oss och tar leksakslådan men skjul och börjar gå med den för fullt :P



Vår moster och mormor kom över på eftermiddagen så då kokade vi kaffe och drack det och umgicks. Jag, moster och Alvin gick till Loppis ett varv och vi tänkte att Alvin skulle somna i vagnen, men icke! Han skulle se allt som pågick :) Moster skulle leta efter en cykel åt sin dotter men där fanns bara skrot så det blev inget köp.

Sen bar det av hem igen och moster och mormor for hemåt igen. Jag for även över till Kalax och där gick vi och sova ganska så snabbt.

Nu ska jag ringa åt Repsu!
2009-07-29 @ 17:44:18 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }