Winter wonderland

Heeej! :)

Här i Vasa är det riktigt mycket snö idag! Det har säkert snöat hela natten.. Var ganska svårt att cykla till praktiken i morse :P Heheh.. Fick ta det lite långsamt. Och då jag åkte från praktiken var det -20 grader kallt. Brrr! Jag hade klätt på mig ordentligt men inga vinterskor har jag så tårna frös lite. Tur som var hade jag yllestrumpor på mig.

Det är så fint nu! Tyvärr är det inte lika mycket snö i Närpes.. Hoppas det kommer!

Dålig fönsterbid på vyn.

 

 

Nu ska jag ta en powernap.

2009-12-16 @ 15:00:45 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }