Måndag

Godmorgon allihopa! :)

Måndag morgon och jag ska ut på nya äventyr idag. Nämligen åldringsvårdspraktik!
Ni som inte har följt med tidigare så kommer jag alltså att vara på ett dagcenter. Vet inte riktigt ännu vad det går ut på just på detta ställe så det blir spännande att se :) Hoppas det finns många roliga och söta gubbar och gummor.

Kommer snart att cykla iväg in till centrum och hoppas jag hittar till rätt dörr :P Nåå, jag har telefon och en telefonnummer så jag borde väl förhoppningsvis hitta.

Ha en riktigt bra dag!
2009-12-07 @ 05:57:44 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }