Lite skola imorgon

Imorgon ska jag faktiskt till skolan :) Men som jag har sett så har grupp B bara varit en timme idag så vi är väl något sådant vi då också. Så efter skolan kommer jag att rusa direkt till praktiken igen!

Jag vet inte riktigt vad vi ska göra imorgon. Vi har iallafall övningar med operationssköterskan, eller vad hon nu är, så det har antagligen att göra något med sådant. Får se! Så är det bara torsdag kvar i skolan innan jag rusar iväg till Närpes och jobbar där!

Hektiskt hektiskt. Men jag tror jag har allt under kontroll än så länge ;)

Jag vill bara att skolan ska lägga in läseordningarna! Gah!

Godnatt allihopa!
2009-12-08 @ 21:06:53 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }