Jullov

Nu har jag jullov :) Härliga tider! Och jag klarade praktiska provet så jag är extra stolt!

Vi visste ju inte på förhand vad vi skulle få för uppgift så det var pirrigt. Vi drog en lott med en lärares namn och ett klockslag. Jag hamnade till labbsköterskan med Josefin så det var spännande.. Läraren sa jag skulle välja A eller B, och jag valde B. Min uppgift var att ta ett EKG av Josefin och Josefin skulle ta blodprov av mig.

Jag fixade allt förutom att jag glömde bort vilken färg det skulle vara på vilket ben. Men jag blev godkänd! Och Josefin lyckades att ta blod av mig :) Och jag är så lycklig att jag inte tycker att det är obehagligt längre att någon tar blod av mig.

Imorgon ska jag i jobb på eftermiddagen :) Får iallafall sova länge!

Ja, D och jag har ju varit på lågstadiejulfest. Det var riktigt kul att vara på. Så mysigt att se alla glada sjungande och dansande barn!
2009-12-17 @ 20:39:49 Studier Permalink


Kommentarer
Postat av: Amanda

aha du utbildar dig till sjuksköterska??



Verkar vra en kul övning tycker jag!

2009-12-17 @ 21:14:14
URL: http://dimalimsliv.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }