fredag

Det där förra inlägget skrev jag lite i stressens tecken. Var ju tvungen att gå och äta ;)

Jag börjar känna mig lite stressad nu faktiskt på riktigt :D Jag har 30 dagar praktik att fixa, skola, jobb och ett till jobb. Nice! Det kommer att gå finemang :)

Det kommer också att bli riktigt kul att jobba ikväll. Kul att jobba på fredagar då alla köper "roliga" saker. De där såkallade "roliga" sakerna är saker som massor med godis, chips, olika fredagsrätter o.s.v. Heheheh..

Nu ska jag smaka på en kaka.

Vi hörs antagligen först ikväll!
2009-12-04 @ 11:10:39 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }