Fredag

Godmorgon :)

Det är fredag idag och för det flesta betyder det att det är veckans sista arbetsdag! För mig är det nog helg också fastän jag jobbar idag och imorgon :) Det är kul att jobba vid julen då de flesta kunder är så glada.
Dagens arbetsdag börjar 13.00 och slutar 20.00 så jag behöver inte vara ända tills vi stänger..

Dagarna bara minskar till julaftonen nu :) Man känner sig lite som ett litet barn som väntar på julen vid juletider.. Heheh..

Har just duschat så nu gäller frukost!
2009-12-18 @ 09:47:35 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }