Sista lediga måndagen

Godmorgon!

Nu har jag fått vakna upp bredvid min älskling! Har sovit gott inatt :) Han kom tidigare än vad jag räknat så det var kul. Hann bara sova en timme ensam så kommer han. Och då säger han att han varit tvungen att vända och åka tillbaka också då han glömt plånboken i Malax så där hade det gått en timme extra, så de har nog varit riktigt snabba!

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag :) Jag har lite myror i brallan idag och skulle vilja packa ihop grejerna till Vasa men det kan hända att vi tar en latdag idag också. Det behövs! Vi får se vart dagen tar oss ;)

JAG VILL ÅKA TILL IKEA!
Det blir imorgon eller onsdag eller någon annan dag! Jeij!

Ha det bra så hörs vi!
2009-08-24 @ 10:01:05 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }