Vad göra?

Har suttit här en stund nu och kollat in flera bloggar. I brist på annat.
D sover nu just och jag hoppas han vaknar snart! Jag vill ut och springa :)
Har faktiskt funderat ifall jag skall stanna hemma och inte göra något alls men nä jag måste ta mig ut.. Jag vill ha springandet som ett beroende! Förra vintern var jag så på gång med minst 5 träningar per vecka. Det var så härligt!

Har även tagit mig till och börjat läsa lite på läkemedelslära idag :) Duktit A! :D Skriver anteckningar från mina powerpoints.


Och sen har jag börjat söka lite info till etikessän ;) Så duktig jag är! Hittade 2 artiklar i Vård i Fokus jag kan använda. Bara 3 till då.




















Det här blev det till middag idag :)
Inrefilé och mustapekkasås!
Mustapekka är en färskost med svartpeppar
ni som inte vet.

Grinsinrefilé                
Köp en grisinrefilé         
Kydda den enligt egen smak
Salt, peppar, grillkrydda, grädde, olivolja?

Grädda i ugn tills den är genomstekt. 175-200'C

Potatis

Mustapekkasås      
matgrädde          
buljongtärning (kött)
en mustpekkaost

Blanda i en kastrull tills osten smält!

Och en grönsallad till förstås!



Nu ska jag kramas med D :)



2009-04-05 @ 17:46:02 Recept Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }