Tröttsamt

Oj vad jag är trött nu. Tror nästan jag ska gå och lägga mig. Det är tidig väckning imorgon och sen så är jag i behov av en dusch imorgon också. Skolan börjar 8.00 så jag kommer att va jättetrött på morgonen!

Det har inte blivit någon motion idag :/
Gymmet och simhallen stängde 14.00. Jag har för ont i vaden för att springa och det är för sent för att boxas. Men imorgon blir det gym! Annars får jag något fel!

Resumén i vårdforskning är klar. Har börjat gå genom materialet till etikessän så jag känner mig ganska duktig ändå :)

Ojoj, nu måste nog jag lägga mig ner och sova.

Godnatt med er! :)

Är aktiv imorgon igen!
2009-04-14 @ 21:03:57 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Agilitydream

Du måste dricka kopiösa mängder light eller zero om du ska riskera få cancer - jag lovar.

2009-04-15 @ 01:51:29
URL: http://agilitydream.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }