Talskrivare

Det finns en sida på nätet där man kan köpa ett tal(inte en siffra)! Visst låter det sjukt!? :D Men ganska sjukt bra också :P
Det är bara att gå in på sidan och där väljer man sedan till vilket ändamål man ska ha talet till och woila så har man ett tal då man har klickat lite och betalat :)
Ganska bra för sådana som antingen har lite tid, någon som är dålig på att skriva ett tal eller vad som helst!

Längst till höger på min blogg så finns en annons om den här saken ifall ni är intresserade :)
Jag fick tyvärr inte in den i mitt inlägg nu men. Det går väl så där också :)




2009-04-06 @ 17:23:12 Annonser Permalink


Kommentarer
Postat av: jossan

hejhej! :) fin blogg. vad görs?

kram

2009-04-06 @ 17:36:20
URL: http://ligon.blogg.se/
Postat av: jossan

okej! :) jag gör inget speciellt ;) allt bra?

kram

2009-04-06 @ 17:45:32
URL: http://ligon.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }