Snart blir det struvor!

Snart bara Rosanna har fått Alvin att sova ute i vagnen så ska vi börja göra struvor :) Oj namm vad gott!
Tänk hemlagad mjöd till! Mums!

Bilder blir det på struvlagningen så ni får ta del av min njutning! ;)

Har umgåtts lite med Jenni här en stund. Förde nyss henne tillbaka till skolan, men kul att se henne igen!


Föresten så är det jättevackert väder där ute idag! Solsken och värme! Hoppas det håller hela kvällen så att vi kan sitta ute och mysa i solen :) Ska bli kul att träffa alla flickorna ikväll! Men för min del blir det inget Hallis om ingen bjuder på inträdet. För min plånbok tillåter nog inte alls det.
Från det ena till det andra var jag just till apoteket och hade skrapat ihop några mynt och betalade lite med kortet så att jag skulle ha råd. Tack och lov kommer studiestödet på måndag och jag borde få min lilla lön då också :)


Nu struvor!
2009-04-30 @ 12:30:29 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }