Skolan

Kom nyss till skolan..

Tänkte bara kom in och säga hej åt er alla innan jag springer upp till högsta våningen och börjar lyssna på seminarierna. Haffade åt mig en Huvudstadsbladet ifall det blir alltför tråkigt. Sådär ska man väl inte tänka men :P Tyvärr så vet jag att den här dagen kommer inte att vara så givande.


Dennis och jag ska ha dejt idag ha vi bestämt :D Det är ju sista kvällen vi är tillsammans nu ända tills jag kommer hem till Närpes igen vill säga ;) Vi tänkte fara ut och äta gott. Slå till med något riktigt maffig en gång!

Nej nu måste jag gå!


2009-04-17 @ 07:57:34 Studier Permalink


Kommentarer
Postat av: NINA

ha det så bra :)



kram

2009-04-17 @ 08:55:07
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }