Läsa läsa

Här på bilden sitter jag på lektion. Hade vårdforskning, tror jag. Var inte så insatt i det egentligen.
Det blev som jag skrev tidigare att jag läste på läkemedelslära istället :) Håller även på med det nu just också, men bara en kort bloggpaus ;)
På bilden är även dagens lunch. Drickbar bärjoghurt med råg. Gott! Åt även en banan också. Man ska egentligen inte få lägga kroppen på svältläge för det är inte bra för kroppen. Men när man börjar sådär sent i skolan och nyss har ätit frukost så vill man inte äta i skolan och när föreläsningen börjat hinner man inte. Om man inte vill slafsa i sig något på 15 minuter förstås. Det är två sidor med det där.
Men när jag kom hem fick jag iallafall ordentlig mat :) Spagetti och köttfärssås! Mums!
Fullkornsspagetti då förstås :)

Jag tänkte att jag ska skriva ett inlägg om bara mig själv antingen ikväll eller imorgon. Det är ganska många nya läsare nu så jag tänkte att jag skulle presentera mig själv åt er :)
Nu just hinner jag inte för det är dags att dra sig till provläsningen igen.

Bye!
2009-04-06 @ 18:13:17 Studier Permalink


Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

Nu har jag dragit igång en tävling på bloggen! Vinsten är ett av mina armband, Sailor princess. För att vara med och tävla så kika in på http://vanadesse.blogg.se/2009/april/tavling.html#comment



Lycka till!

2009-04-06 @ 18:29:20
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }