Kirurgitent imorgon!

Nu just är det kirurgiläsning som gäller för fulla muggar. Såklart måste man ta någon paus nu som då så att man orkar :) Håller på och läser mina anteckningar nu just och så här ser det ut:



Har man inget skrivbord så sitter man i sängen :) Vid köksbordet orkar man heller inte sitta.

Det blir ingen träning för mig idag om jag ska hinna läsa allt. Har just också skrivit av från nätet några anteckningar då folk varit tröga och lagat vit text så det inte syns när man printar ut.

Idag har vi ju alltså haft praktisk dag hela dagen och det gick helt bra för alla. Det var inget prov alltså men lärarna sa att så har det varit förut att de blivit underkända och godkända men de tycker att man lär sig bättre på det här sättet.

Här sitter jag och lyssnar och ser på en simulering.


Dagens outfit är också:

"Fake"Skjorta&blus - Zara                               Nurse!
Topp - Gina Tricot
Jeans - Jim&Jill


På väg hem från skolan i bussen.
D hade kokat mat färdigt tills jag kom hem så det var mysit :)
Det blev kyckling och ris. Och mycket sallad!








Igårkväll var vi och handlade till nya Prismat här i Kannelmäki. Det var riktigt fint! Nytt och fräscht :)
D sa att vi behöver aldrig fara in till stan nå mera nu :P Haha.. Kanske nu inte riktigt så.
Efter handlandet blev det skinksallad till kvällsmål :)

Lite dålig bild..

Skinksallad
skinkbit
makaroner
tomat
gurka
isbergssallad
mozzarellabollar

dressing:
gräddfil
citronpeppar
örtsalt


Imorgon är D ledig och jag borde sluta någon gång på förmiddagen så då tänkte D och jag fara in till stan på Hullut Päivät ifall det skulle finnas något enormt billigt på Stockmann :) Något som är snäll mot vår ekonomi.

Nu ska jag fortsätta att läsa på tenten.
2009-04-02 @ 18:07:44 Studier Permalink


Kommentarer
Postat av: Julia

Sängen is the shit när man ska plugga! :D Värst när de e så frestande att lägga sej ner å somna när man blir trött bara...:P

2009-04-02 @ 22:06:17
URL: http://ulu.blogg.se/
Postat av: Amanda

He e just he :) Blir man sömnig glider man ner och sussa ;D

2009-04-03 @ 08:54:26
URL: http://amanainen.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }