I'm back!

Nu åter till det normala :)

Har sagt hejdå åt Alvin, Joanna och Rosanna så nu är jag ensam igen. Det är både skönt och ledsamt att de for. Skönt för öronen då Alvin har ju feber så det var mest gråt nu. Han är annars en kille som nästan jämt är glad!
Ledsamt att inte ha sällskap längre och återgå till den tysta ensamma lägenheten.

Har lagt fram laptopen på bordet så jag ska börja skriva lite på skoljobb. Har som mål att jag ska få etikessän klar nästa vecka, men vi får nu se hur aktiv jag orkar vara! Måste också till skolan och hämta lite papper och kolla upp lite ISSN siffror ur Fokus-tidningarna för jag har glömt att göra det tidigare.

En till positiv sak till att de inte längre är här! Vi har ätit så mycket onyttigt dessa dagarna så hohho. Måste nog ta och motionera varje dag nu :) Har varit på en långpromenad med Rosanna och Alvin i solskenet så det var riktigt skönt..

Ska lägga undan lite disk så uppdaterar jag mera! :)
2009-04-26 @ 15:03:46 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }