Hemma!

Nu är jag hemma :) Därför har jag uppdaterat så dåligt men nu ska jag skärpa mig ;)
Eller orsaken var ju att jag var hos Katarina och sen for vi till Otnäs på efterfest.

Har sovit där inatt så att jag inte skulle ha behövt fara hem ensam på buss eller tåg inatt. Och sen tror jag inte att jag skulle ha haft råd att fara hem heller :P Först kostade att fara till och från Otnäs som ligger i Esbo, och om jag skulle ha farit hem hade det varit nattaxan till.

Jag lägger snart in ett inlägg om gårkvällen med bilder och allt! Måste packa upp lite saker först :)
2009-04-19 @ 11:00:08 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: JONNA

Sv: åh tack så mkt :)

det är så underbart!!

2009-04-19 @ 11:36:33
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }