Härliga morgon!

D har nyss skjutsat hem mig till mamma&pappa men ingen är hemma här då alla är i jobbet...

Vi hade väckaren på 8.00 i morse men jag låg långt före det och var jättepigg och tänkte att nu har vi nog försovt oss! Jag orkade dock inte ta upp min telefon och kolla vad klockan var men länge låg jag och väntade i princip att alarmet skulle ringa :P
Efter en lång stund så började alarmet ringa och klockan var bara 8.00. Ganska skönt det att vara så pigg på morgonen! Är ju så van nu att vakna 5.30 så jag var riktigt utvilad i morse. Det negativa är att jag är van att gå och lägga mig runt 22.00 så jag är tröttare på kvällarna nu istället.

Det var så härligt att få krypa ner i älsklingens famn och sova! Det var så längesedan. 11 dagar! :D

Vi ses!
2009-04-30 @ 08:52:07 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }