En tupplur så härlig!

Nu har jag sovit i nästan 2 timmar och det var så himmelens skönt! Behövde verkligen det där :)
Ska snart börja fixa till lite mat :) Både D och jag är hungriga men D måste läsa på tent och jag har inte så mycket annat skola. Tror jag ska ta en skolfri dag idag för jag är så trött och less på det vi har gjort nu hela veckan.


Morgonen började ganska vackert, men det har varit lite kyligt hela dagen.


Jag är glad då jag får vänta på bussen :P


Min wunderbara prick :)


Speglade mig i reklamskylten :)


Jag är flitig i skolan :) Märkväl att jag har upp facebook i skärmen xD
Men jag har faktiskt varit duktig idag!


Katarina och jag hade det ändå roligast med att chatta med varandra :D


Nu ska jag fixa till lite mat åt oss här så vi inte svälter ihjäl.





Kommande inlägg:
Kommer att skriva ett inlägg senare om en sak jag hörde i bussen.
2009-04-16 @ 17:48:31 Studier Permalink


Kommentarer
Postat av: Andrea

fina bilder!

2009-04-16 @ 18:47:52
URL: http://andreaemelie.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }