En dag närmare

En dag närmare hemfärden igen ;) Imorgon bär det av!
Fast först måste jag klara av 2 morgnar på praktiken.

Idag kommer min handledande lärare till sjukhuset :) Får se vad vi ska hittar på! Hon kommer 9.00 och då är morgontvätten redan gjord så får se då vad hon tänkte att vi skulle göra. Bara han inte sätter mig på något värsta prov! :P Men det tror jag inte att hon gör..

Efter praktiken idag tänkte jag åka till skolan och kolla upp ISSN siffrorna och så ska jag också hämta det där pappret åt Dennis. Och nu kom jag på att jag skulle ju lämna tillbaka hans några lånade papper! Bra bloggen att jag kom ihåg det nu!
Sen bär det nog bara av hem igen och fortsätta men pluggandet.

Jag måste även packa mina saker idag! Ojoj :)

Har nog sovit som en stock inatt. Har inte vaknat en enda gång. Gick ju i säng redan lite över 21.30 :D Men jag var nog så trött så trött. Säkert trött från förra veckan då jag inte tog en enda tupplur.


Det blir ingen Dagens outfit nu just iallafall. Har bara helt enkla vanliga tråkiga kläder. Tycker det känns så onödigt att klä på sig något annat till praktiken då man ändå springer runt i något helt annat en hel dag. Men skönt att bara dra på sig jeans, topp och kofta ibland också.

Nu ska jag dricka upp mitt grönte och sen bär det av igen :)
Ha en bra dag allesammans! :)
2009-04-28 @ 05:02:11 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }