Det börjar dra sig mot natt

Nu är jag riktigt trött igen fastän jag har sovt två timmar idag.
Har inte hunnit träna idag :/ Tänkte att jag skulle springa men jag hann inte till slut.

Ska börja dra mig mot sängen och läsa genom seminariet imorgon om vårdforskningen. Har inte så mycket att säga men jag måste ju veta vad jag ska säga iallafall ;)
Usch, jag ryser nästan när jag hör ordet vårdforskning nu. Haha :D

Hoppas ni alla haft en bra dag!
Min har varit tung men nog helt bra :)

Måste också påpeka att D har varit så himla duktig att läsa på tent idag :) Han brukar inte ha så mycket tålamod men idag har det nog hänt något :P Jag berömmer honom!

Godnatt med er alla läsare! :)
2009-04-16 @ 21:27:51 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Cristian

Det är galet hur mycket man uppskattar föräldrarna när man verkligen behöver dem :)

2009-04-17 @ 02:09:28
URL: http://ichris.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }