Börjar bli sent



För mig blir det läggdags snart. Ska upp ganska tidigt imorgon och börja fixa mig och sen åka mot Vasa på konfirmationsfest. Dessutom har jag inte packat något ännu så det borde jag göra för jag kommer att åka till Helsingfors direkt från festen.

Måste nog packa ihop mina saker ännu ikväll annars far jag från hälften av sakerna! Suck.
Jag vill inte fara.. Nästa gång jag kommer hem är vid första maj. Ska ordna så att jag kommer hem redan onsdan :)

Gah, vad chips och andra onyttigheter jag har ätit när jag varit hemma. Blir mycket träning när jag far ner i Helsingfors igen! Idag har jag ju faktiskt varit på en promenad men det är nog alltför lite iallafall!

Blir ett inlägg imorgon på morgonen om jag hinner :)
Godnatt alla mina underbara läsare!
2009-04-12 @ 21:16:09 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }