Torsdag 29 maj 2008

Idag ha e vuri mytjy..
kl19 stäjg ja opp å klädd åp me..10.15 for vi ti faffa å alla samlast tier..sedan for vi ti kyrkan å begravningen börja 11.00. he va no fiint!bra väder å allt..
baket vort e församlingshemme me mat å sånt..å baket he ti graven å fotografer..

baket he for ja ti Ann å fieg me klift å färga :) elå slinga rättare sagt..

å sen for jag å joanna å handla allt tärt imrn å lörda..å ikvield ha joanna bakat muffins :) å rosanna ha baka chokladsnittar..jag ha stieda ondan alla mina kliedär å saker i rume mett..

så imrn ska ja vaken ganska så tidit fö ti ga i dushin å fix me tärt ja ska fotas kl10..
baket he ska ja läns klasskonto så vi har na pengar tärt lördain tå vi ska jiet..å baket he ska ja buri lag smörgåstårtor å bid att kimso kommer häim å hjälpär till..
så he je bare tådde småfixas tå baket he :) priiima!

igår vann vi föresten me 3-2 ;) spännande nu åp nytt :)

japp japp..ska snart buri ga å ligg ja så ja itt siir ut som in död valross åp korten..
åså sku ja måst buri lies åp psykologi nalete..ork. men ja måst.

hejroå
2008-05-29 @ 21:14:33 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }