04092010

Godmorgon! Jag har visserligen vaknat för ett tag sedan men jag sitter under filten på soffan och har inte ens ätit frukost ännu. Skönt att ta det lungt. Fast det är på snäppet att bli tråkigt.

Jag ska iallafall göra en räkpaj tills ikväll :) Så då har jag något att göra! Sen kan jag ju alltid åka till gymmet och vara aktiv. Har varit så lat den senaste tiden. Ja vi får se. Plötsligt är det ändå kväll och man måste rusa iväg.

Det är nämligen inflyttningsfest/klassfest ikväll hos M&J! :) Kul! Det ser vi framemot!

Imorgon åker jag till Närpes på kalas till syster J! Sambon fyller på onsdag så det blir dubbelkalas, vilket vi brukar ha varje år :)

Nej, det är väl dags att börja klä på sig och tvätta upp sig. Hajdåå!

2010-09-04 @ 10:25:03 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }