Frossa

Oj fy vad jag har haft frossa nästan hela dagen. Jag tror det hela beror på att det blåser otroligt mycket och kallt är det! Och inte har man haft tillräckligt med kläder då man sprungit ute och sen gör det ju inte saken bättre då man har skor som bottnen är sönder på. Men jag sa åt syster idag att efter den här praktiken dör de där skorna. Jag ska smutsa ner dem med en massa bacilusker du först och sen får de gå i graven. Då är det tillåtet att köpa nya ;)

Jag har varit hos mormor en stund idag efter jobbet. Sen for jag hem och skulle BARA skjutsa hem syster men hamnade att leka hos lillkillen i en par timmar :P Jag som var trött och skulle hem och vila! Hahah! Jag måste gå tidigt och lägga mig ikväll istället. Som om det skulle lyckas...

Imorgon är det äntligen fredag. Vi ska ha lite kalas åt mamma imorgon. Sen är det bara fredagsmys som gäller. På lördag åker jag iväg till Vasa. Jag vill se D och sen så måste jag ta hem några saker, t.ex. varmare jacka!

Nu ska jag förbereda mig för Salkkarit ;)
2010-10-07 @ 18:24:59 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }