Underbar dag på stranden!

Tog ledigt från skolan på eftermiddagen och for till stranden med D! Det var så härligt! Jag var även och simmade, vilket var skitkallt men svalkande härligt :) Så nu har jag fått lite färg faktiskt.. Men mera vill vi ha! Alltså det är så underbart väder här i Vasa idag. Inget endaste moln på himlen, det blåser lite svalkande och gassande sol! I love it!

Efter strandturen for D och jag och åt pizza. Vi letade efter en uteservering där de skulle sälja pizza utan att lyckas. Så vi fick sitta inomhus och äta. Till efterrätt blev det en bollaglass i solen på en parkbänk. Så härligt! Det kändes riktigt som i södern.

Bara vädret skulle fortsätta såhär skulle det vara wunderbart!
2010-05-19 @ 17:35:57 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }