Svårt att hitta fotbollsplan

Idag har jag och Jenni varit på damernas fotbollsmatch! Fast det var sååå svårt att hitta planen! Så skrattretande nu efteråt :P Hahaha! Planen låg som mitt i smeten och vi har kört runt, runt, runt där runtomkring planen. Vi frågade 3 personer innan vi hittade rätt!

Fast nästan lika bra att vi kom för sent. För det var skitkallt där! Det kändes som en kall höstdag.. Huudå. Mina händer var så frusna då jag kom hem.

Nu ska D och jag snart kolla på film. Fast nu ser jag hur mycket klockan är så jag vet inte om jag orkar. Har ju tent imorgon. OCH DET ÄR SISTA SKOLDAGEN! Fan vad nice! Får se bara hur tenten går. Känns som jag inte har lärt mig något nytt alls under den här perioden.. Bara det inte är så svår grupptent.

Godnatt allihopa!
2010-05-26 @ 22:03:26 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }